ASLINDA BEN HAYIR DİYORUM !



BEN HAYIR DİYORUM !


TÜRK Milletine hizmet etmek adına oy alıp'ta, Vatan'ı hezimete uğratmaya çalışan siyasilere HAYIR diyorum.

Bu Ülkede kazandıkça semiren; ama gözü her zaman aç olan, çıkar sağlamadığı zaman, gücünü iktidarlara karşı kullanmakta tereddüt etmeyen Küresel kapitalistin ortağı, zengin kaymak tabakası, spekülatör faiz lobisine HAYIR diyorum.

Haçlı zihniyetine uşaklık adına, benim inancımı yok etmek isteyen, Ezanıma, Namazıma, Eğitime, Diyanetime vs... Bazen
 Zorba, bazen Dindar sıfatıyla müdahale edip eleştiren, aşağılayanlara.. 
gerektiğinde ayrıştırıyorsunuz diyerek, kutsallarıma küf'reden, kökleri Bizans'ta, Vatikan'da olan kimi gazeteci, kimi Prof. Aydın kisfesinde! Kimide siyasetçi ve sanatçı kimliğiyle ayrıştıran kefere'lere HAYIR diyorum..

Sistematik bir şekilde batı formlarına uygun, Basın ve medya yoluyla, toplumu sanat eğlence ve modayla ruhsuzlaştırmaya çalışarak, aile yapısını dejenere eden Siyonizm ve onun temsilcilerine HAYIR diyorum..

Kuşaktan kuşağa süregelen benim Medeniyetimi, Kültürümü, Dinimi, Dilimi ve gerçek Tarihimi karalayan, yedi düvele kök söktürmüş, çağ açıp çağlar kapatan kahraman Devlet büyüklerine hakaret edip, aşağılayan, geçmişimi yok sayan aşağılıklara HAYIR diyorum..


VATAN ! Olmazsa, Onsuz asla hayat olmaz.. Tarihin derin köklerinden gelen İSLAM İnancıyla bütünleşmiş, hak dini adına seferler yaparak üç kit'a'ya hükmeden, O asil Ecdadın kanıyla, canıyla; Şehadetiyle kutsallaşmış, d
eğerlerin en değerlisi olan, kadim ANADOLU toprağıdır bu VATAN. 
İşte bu Vatana ihanet edene, ettirene HAYIR Diyorum

Son on beş yıldır dünyanın gözü önünde tüm unsurlarıyla gelişerek büyüyen, ayağa kalkan bir Milletten rahatsız olan Batı keferesi ve İçimizdeki maşaları tarafından alçakça kurulan tuzaklara HAYIR diyorum.. 

Bıkmadan yorulmadan kurdukları tezgâhlarla küresel güçlerin temsilcileri konumundaki, ismi "OHAN"ın (ORHAN) "YASEF"İN (YUSUF) olarak bu devletin suyunu içip ekmeğini yeyipte kalleşçe arkadan vuran masonik yapılara HAYIR diyorum..

HAYIR diyen.. gelmiş geçmiş çağ'ların, en büyük provakatör ve ajanı, katil terörist FETO ya HAYIR diyorum..


Sürekli bana yezit diyerk, fitnenin odağındaki Münafık Abdullah İbni Sebenin temsilcileri, yüz yıllardır bu Millete baş kaldırmaktan uslanmayan, gerektiğinde düşmanla işbirliği yapmaktan geri durmayan, kripto HAYIR'cılara HAYIR diyorum..

HAYIR diyen bölücü Ermeni PKK'sına HAYIR diyorum..

HAYIR diyen HAÇLI uşağı, ABD'nin tasmalı CHP'sine HAYIR diyorum..

Kendini Emperyalistin uşaklığına adamış batıcı vesayetçilere HAYIR diyorum..

Vel hasıl: Benim oyum HAYIR'dır diyenlerin, bu topraklarda bir alıp veremediği vardır'ki.. Onaların cem'an.. topuna HAYIR diyorum..


Müslüman kanı içerek doymak bilmeyen zalim keferenin zulüm hegemonyasına son vermek için, Allahın dini ve kur-an'ı için bu yerkürede adaletin sancağını dalgalandırmak adına, tekrar ben varım... Ben OSMANLIYIM Ben İstikrar'la, İstiklal'le, İstikbale yürüyorum diyen, Yürüdükçe daha güçlü daha BAĞIMSIZ bir TÜRKİYE için oyum "EVET" Olacaktır İNŞAALLAH "EVET"


Şefik Karakelle

--------------------------- CHP'DE İÇKİ SORUNU

Yorumlar