BEN ONU ABDESTSİZ EMZİRMEDİM


BEN ONU ABDESTSİZ EMZİRMEDİM!! 

Haberleri açtım kocası yanında iken bir kadın konuşuyor; Benim oğlum haram lokma yemedi, çünkü ben ona abdestsiz süt EMZİRMEDİM.
Benim evladımın tek düşüncesi bu vatandı,
o bu vatanın aşkıyla yanıp tutuşuyordu. Sadece bu vatanı düşünmekten bizleri bile ihmal ederdi, bu devletten başka hiç bir derdi yoktu, diyordu o "Temiz sütlü" ana (!)

Kimdir bu kişi?

"18 Aralık 2017 ABD’deki kumpas davasına tanıklık için hazırlanan FETÖ firarisi Komiser Yardımcısı Hüseyin Korkmazdı. Daha önceden Hüseyin Korkmaz FETÖ’nün 17 Aralık darbe girişiminde rol aldığı gerekçesiyle Eylül 2014’te tutuklandı. 17 Aralık fezlekesini yazmasına rağmen, dosyadan haberinin olmadığını iddia etti ve serbest bırakıldı.

Bu hain 15 Temmuz darbe girişiminin ardından yurt dışına kaçıp, üç farklı ülke değiştirdiğini. 17 Aralık belgelerini Amerikan ajanlarına teslim etmesi karşılığında ABD’ye götürüldüğünü. FBI’dan 50 bin dolar aldığını ve ev kirasını New York Savcılığının ödediğini itiraf eden hainin kendisidir. "

FBI ajanları eşliğinde New York’taki duruşma salonuna giden Hüseyin Korkmaz, Türkiye aleyhine beyanlarda bulundu. Mahkemede '1 numara Erdoğan’dı' diyerek Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı hedef gösterdi.

İşte o ana 17 aralık darbe girişiminden dolayı hapse atıldığında annesi o feveranları yapıyordu.
Erdoğan hükumetinin
yolsuzluk, yoksulluk insan hakları, adaletsizlik vs hiç çekinmeden konuşurken, oğlununda büyük kahraman olduğundan söz ediyordu.
(O zaman 15 temmuz henüz olmamıştı) Sonrada herkes bilsin, on sene sonra benim oğlum ve arkadaşları tarihe geçecekler diye cümleler kuruyordu..
Böyle ciyak ciyak bağıran çatal dilli
 bu hatunu tehditli sözlelerinden dolayı el atacak, tutuklayacak hiç bir savcı çıkmadı çünkü hepsi feto'cuydu..


Sırra kadem bastığı anlaşılıyor..

Mehmet Hakan Atilla’nın ABD’de yargılandığı HALKBANK kumpas davasında firari sanık Hüseyin Korkmaz yalancı tanıklık yaparken kendinden belgeler isteniyor, o belgeleri saklaması için anneme verdim diyor. 
Bunun üzerine, anne Ayşe korkmaz hakında yakalama çıkarılıyor lakin Ayşe Korkmaz ve babası Mustafa Korkmaz bulunamıyorlar. Yapılan araştırma sonucunda, anne babanın 
Türkiye’den FBI aracılığıyla yurt dışına çoktan kaçırılmışlardı. İlk tespitlere göre aile, gelinleri Suhyun Kim’in memleketi Güney Kore’ye yerleştirildiği anlaşılıyor.

Bölgesinde çok
etkili bir abla olduğu sonradan öğrenilen
Feto takiyyecisi bu kadın,
helal lokma helal sütten söz ederken gerçekte bir vatan haini doğurup yetiştirdiği ortaya çıkıyor..

Evet tarihe geçmez olurmu hiç elbette geçecekler hemde, "haşhaşi takiyyecisi hasan sabbah" gibi lanetli
FETO iblisiyle birlikte, tarihte yerlerini alacaklardır 

-Alıntı ve derleme

Yorumlar